JUMALAUTA! D:

En ole ehtinyt kirjoittelee tai piirtää koska rakas säätöni Photoshop on tällä hetkellä tavoittelemattomissa veljeni koneella ja sen käyttäminen on harvinaista herkkua. JOTEN päätän ilahduttaa viattomia random selaajia pienellä mielipiteenpoikasella jonka nimi on VIHAAN LÄTKÄTEINEJÄ! D:<<

Joka vuosi vierähtää hermostunut hikipisara ohimoa pitkin kun tajuan taas jääkiekon MM-kisojen lähestyvän. Viime vuoden jälkeen olin entistä hermostuneempi, sillä viime vuoden GRÄÄÄÄNLUND ja ILMAVEIVI♥♥!!!111ONEONE olivat jostain niin syvältä että huhhuh.

Nyt lätkäteinit ovat palanneet :l Voitte kuvitella niin syvästi vittuuntuneen ja ummetuksesta kärsivän, paskaa vääntävän majavan ilmettä muistuttavan lärvini kun joku kavereistani kysyy "seuraatsä MM-kisoi??" - No en vitussaaaaaaaaaaaaa D::::<<<<<<<< Tai no okei, syystä että veljeni katsoo lätkää aina välillä, niin mäkin saatan pyörähtää telkkarin läheisyydessä. Mulle on kuitenkin yks saatanan hailee saako se ihq Filppula sitä rumaa läpyskää vieritettyä maalivahdin haarojen alta sinne verkolle vai ei, kunhan ette saatana soikoon yritä käännyttää minua! >.<'' Monet kaverit ovat silmät lautasina tulleet ihmettelee että "siis omg miten et voi olla kattomatta pelejä pirun syntinen!" ja mun on vaikea pitää puoliani kun vastassa on kokonainen legioona Koivua ja Immosta ja kumppaneita kyrvät kaakossa fanittavia teinejä jotka ovat muka tietävinään lätkästä kaiken :DD no way! Onneks kaverit ottaa tän toki huumorilla ku oon tällänen eräjorma ernu, mutta kyllä nyt pistää vituttamaan kun ei enää omat kädet riitä näyttämään keskisormia kaikille teineille joille leijonat ovat henki ja elämä :DD

Tämä EI kutittais mun persettä jos mut jätettäisiin rauhaan D:<< EI, en tunne yhtäkään hyvännäköistä lätkäjätkää. Tai ehkä Aleksander Ovetškin :D

Mie oon puhunu :D