Veli sairastu eilen ja sillä oli kuumetta. Tänä aamuna sitten mullakin oli nuhaa ja kurkku vähän kipee. En ole ollut vuoteen kipeenä, enkä oikeestaan ole nytkään kun ei ole kuumetta ja kuitenkin ihan ok olo vaikka nenä vuotaa ja kurkkua turvottaa. Eiku oho, äsken mittasin kuumeen ja näyttää 36.9 :O  Tunti sitten oli 36.3.. Mut en laske tätä mikskää hirveeks flunssaks. Yleensä mun sairauteen kuuluu hirvee hinkuyskä, nenä vuotaa kuin niagara, kurkku nii kipee että pelkkä ajatus nielemisestä saa melkee itkemää ku sattuu niin maan perkeleesti D: Ja kuume ofc, ja väsymys ja paskane olo. Mut nyt ei oo melkee mitää noista äsken mainitsemista! :) Huomenna ehkä meen kouluu, tänää en jaksanu ku ois pitkä päivä ja en haluu sairastuu enempää. Ja mulla on kyl sellane kutina että tää nuhane olo johtuu siitä et olin eile lumisotaa kavereiden kanssa koulun takapihalla kahella välkällä >:D Vaatteet vähä kastu..

Mut nyt siis istun kotona ja tapan aikaa koneella. Tekee mieli kirjottaa ku en jaksa piirtää. Vaikka tätä harvempi ihminen lukee, nii ainakin mulla tulee olee hauskaa kun joskus tulevaisuudessa selaan näitä vanhoja postauksia >:D

Tuli äsken mieleen: eilen hyvä ysvätäni kysyi, olenko yhden tyypin kaveri. En tajunnut, miksi ystäväni kysyi multa sellaista. Koska olin kuitenkin sen tyypin kaveri niin vastasin kyllä. Ystäväni sanoi, että se on kuullut että tämä kaverini olisi ihan hullu :O Siis ei vitsillä, vaan ihan tosissaan ihmetteli miten pystyn kaveeraamaan "hullun" ihmisen kanssa. Olin ihan että "wtf?!" :D Ei ystäväni mikään ahdasmielinen ole, hän vain oli kuullut paskapuhetta ja ilmeisesti oli uskonut sen. Nyt kun mulla on sopivasti aikaa kirjottaa, niin sanonpa sen, että paskapuheita ei kenenkään todellakaan tarvitse kuunnella! :) Ite tunnen sen "hullun" kaverini ja tiedän, että hän on hyvä tyyppi eikä sen hullumpi kuin muutkaan. Ihmiset levittää paskaa eikä ole olemassa ihmistä, josta ei puhuttais selän takana.

Tiedän yhden ihanan ihmisen. Se on aktiivinen, kaikille kiva, mukava ja avoin. Se ei koskaan haasta riitaa, auttaa muita ja on muutenkin turvallinen ja luotettava tyyppi. Jopa hänestä, siis ihan vilpittömästä ja aidosta ihmisestä, puhutaan paskaa. Ja ne paskanpuhujat ovat *yllätysyllätys* mun luokalla olevat muutamat tyypit. :) Olin viime vuonna heidän kaveri. Silloin luokallani oli myös yks kiva tyttö, ja olimme aika pomminvarma porukka. Tänä vuonna se äsken mainitsemani "kiva tyttö" muutti pois, ja nyt nää mun luokkalaiset on muuttunut ihan hirveiksi. Valittaa, vinkuu, puhuu paskaa ja syrjii. En enää vietä aikaa niiden kanssa, en vaa jaksa ihmisiä jotka valittaa 24/7 esim. olevansa läskejä, eivätkä kuitenkaan tee asialle mitään. Yrittävät pönkittää itsetuntoaan haukkumalla muita merimursuiksi ja dissaamalla ihmisiä, jotka eivät ole tehneet heille mitään pahaa.

Nyt nämä luokkalaiseni tytöt ovat alkaneet syrjii minuakin, lähinnä sen takia etten jaksa olla niiden kanssa. Mua ei pahemmin haittaa sillä mulla on monia OIKEITA ystäviä, enkä halua käyttää aikaa roikkumalla sellaisten ihmisten lähietäisyydellä, jotka saa mun olon ihan paskaks. (: enkä todellakaan kadu valintaani. Surullista se tavallaan on, viime vuonna oltiin todella hyviä ystäviä. Aika muuttaa ihmisiä D: Lisäks mulla on myös ikävä sitä tyttöö, joka muutti pois. :( MUTTA onneksi mulla on nyt paras kaveri, siis oikeesti ihana ihminen joka jaksaa kuunnella ja jonka kanssa voi nauraa tyhmille jutuille. (: Jos luet tätä, tiedä, oot tärkee ♥

Joten, ihmiset! Olkaa järkeviä, älkää kuunnelko paskapuheita. Olkaa avoimia ihmisille, älkää uskoko ennakkoluuloihinne vaan tutustukaa ihmisiin! Jättäkää ihmiset, jotka eivät arvosta teitä ja jotka puhuvat selkänne takana! :)

Kiitos, mä meen nyt syömään~