En arvannutkaan että kirjotan tänne näin usein :D Siis melkein joka päivä, wtf? En ois ikinä uskonut tällästä aktiivisuutta mun kaltaselta olennolta D:

Tänään on siis 1. huhtikuuta. Istun kotona koska oon vähän kipee, päätä särkee ihan julmetusti enkä jaksa ihmisiä tällä hetkellä ollenkaan D: Mulla alkaa aina keväisin vissii semmone kevätmigreeni + angstikausi. Aurinko ja muutenki kaikki saa mun pään hirveen kipeeks ja kaikki ihmiset vituttaa kun ne on sellasia äänekkäitä kusipäitä :ll En ehi tekemään mitään koska koulu paskoo niskaan kokeita. Joten ootan innolla kesää et pääsen toteuttamaan mun muikeita suunnitelmia D: Tää kevät on aina sellaista odotusta, kun akku on ihan loppu ja on vain elettävä tasaista arkea, päivä päivältä kohti kesää ♥

Sen lisäks että kaikki nettisivut on täynnä aprillipiloja, niin kaikki puhuu pikku virpojista jotka käy ovella.. no, meillä ei ole vielä käynyt ketään eikä varmaan tule käymäänkään :D Asutaan onneks niin korvessa että tänne tuskin kukaan täysjärkinen lapsi eksyy munan perässä XD Eli saan kaikki munat itselleni, hohoho >x3

..vaikka on kyllä hirveen ähky olo D:: Isä toi Venäjältä sellasia.. kohukkeita! Ne on siis maitorahkasta tehtyjä makeita patukoita. Isä siis toi niitä MONTA PUSSILLISTA, ja nyt mun on pakko syödä niitä ainakin sellaset 2-3kpl päivässä että päästään nopeesti niistä eroon.. :D Sen lisäksi mulla oli viime viikolla synttärit ja söin kakkua ja suklaata ja karkkia. Ja tänään syön PALJON SUKLAATA JA SUKLAAMUNIA. Ja ens viikolla PASHAA, SUKLAAMUNIA, SUKLAATA, KARKKIA, PULLAA ja kaikkea D: Kyllä makea mulle kelpaa, mutta pakko myöntää että tää menee jo överiks D: En osaa vastustaa kiusausta ja syön aina liikaa D:: 

Tänää oon myös jatkanut vähän lapsena aloittamaani ihq heppasarjakuvaa. Se kertoo semmosesta varsasta joka haluu vapauteen D: Tiedän sarjakuva on erittäin kliseinen, lapsellinen ja kämäinen, mutta mun on pakko jatkaa sitä koska haluun saada sen loppuun D: Jos ja kun saan tämän valmiiksi niin siirryn tekemään ihan tosissani jotain vakavampaa susisarjakuvaa. Sitä odotellessa..

Alempana kuva aikaisemmin mainitsemastani maitorahkatuotteesta (sori otin wikipediasia.. :D) ja sarjakuvastani.