Tänään tapahtui jotain ihan hirveää ja odottamatonta. En voi kertoa mitä, mutta se liittyy yhteen tärkeimmistä ihmissuhteistani. Kukaan ei ole onneks kuollut, mutta tuntuu silti hirveeltä. Tää tuli niin odottamatta, en osannut koskaan kuvitellakaan että tälläistä voisi tapahtua juuri mun kohdalla. Tuntuu todella kauheelta ja olen täysin masentunut. Itken oikeesti vuolaasti, sillä kaiken tän normipaskan keskellä en voi sietää vielä tätä käännettä. Kaikki näyttää nyt niin pimeeltä, tulevaisuudensuunnitelmat ovat menneet jälleen uusiksi enkä tiedä, miten tästä jatkaa eteenpäin. Vielä tunti sitten olin täysin tietämätön minua odottavastia katastrofista. Alussa en voinut uskoa tapahtunutta, ja nyt kun hyväksyin asian niin ei auta muuta kuin istua, syödä suklaata suruun ja miettiä asioita ylhäisessä yksinäisyydessä. En varmaan ikinä unohda tätä päivää, tuntuu kuin rypisin paskassa jota on mua kaulaan asti ja joku hakkaisi kasvojani. Olen hämmentyneessä tilassa ja kirjotan vain tänne jotain paskaa kun en tällä hetkellä aio tai halua tehdä mitään muutakaan järkevää.

Oikeesti, mitä vittua..