Koulussa oli uintia ja olin valmistautunut (IHAN TOTTA D:) siihen, että menen uimaan. Mutta mitäs sitten tapahtuikaan? Koulussa iski jäätävä vatsakipu ja päätin jättää uinnit välistä. Joten menin kaverin kanssa mummomaiselle sauvakävelylle. HIRVEÄÄN lumisateeseen. D:

Alussa kaikki alko hyvin, mutta jo ennen puolta väliä kesäkengät, ohut takki ja kynsikkäät alkoivat muistuttaa olemassaolostaan D: Eli tuli ihan kauhean kylmä. Kaverilla kädet ihan jäässä ja olimme vain mun kynsikkäiden varassa >XD loppujen lopuks mun hanskat oli nii märät että niistä ei ollut mitään hyötyä. Oltiin oikeesti kylmettymiskuoleman partaalla puolessa välissä, jalat ja kädet olivat turvonneet, kaverin meikit levinneet ja mä aloin repeillä mielenkiintoisille jutuille :DD

Siinä yhes vaihees keksin että mitäs kerpelettä, mulla on huppukin olemassa! :O joten tyytyväisenä pistin hupun päähän ja mun vauva-look oli jotakin varsin hemaisevaa! Vieressä ajavien autojen kuljettajilla oli hauskaa..

Puhuttiin siinä sitten syvällisiä ja repeiltiin kuin viimeistä päivää kunnes - AH, kuinka ihanaa - pääsimme koululle asti.. ja se, miltä me näytimme koululle päästyämme, onkin sitten ihan eri tarina.. :DD

ps. huomatkaa laadukas paint-piirrokseni ja upea olemukseni *3*

pps. meen kohta kirkkoon! Tänään saan viimeisen rippipisteeni, WOOOOOHOOOOOOOOOO!!! >:D eiku oikeesti, viimeinki tää urakka ja eka etappi on ohi. Seuraavaks meen kirkkoon sitten konfirmaation hujakoilla, ja sehän mulla on joskus elokuussa. Meen siis Lappiin riparilla :3 Toivotaa et kaikki menee siel Lapissa hyvi D: