Tän hetken tilannekatsaus:

- Omalla koneella ei ole Photaria --> en voi piirtää melkee ikinä
- Mulla on flunssa
- Ens viikolla mulla 8 KOETTA, wtf?! Ei helvetti se on menoa ny!
- En osaa mitään
- Joudun kuuntelee 24/7 klassista musiikkia koska mulla on musiikin historian loppukoe ens tiistaina ja siinä on vaativa kuuntelupaska
- ..ihan huomaamatta Mozartin ja Haydnin sinfoniat muuttuvat kuitenkin SOADin biiseihin D:
- Oon kusessa
- Jos en pääse musiikin hissasta läpi (mikä on aika todennäköistä) niin en ole lähestymisetäisyydellä enää tänä keväänä ja kuljen kaikkialla naama hevon vitulla
- En jaksa oottaa kesää!
- ..mutta toisaalta parin asian takia en halua et kesä tulee D:
- Olen erittäin kyrpiintynyt ja haastan riitaa jokaisen kanssa
- Tänääki kahesti tuli riideltyy äidin kanssa

Surullista